Malaysia : Tong Taik UMNO: Harga Gula-gula Pak Arab Syiria Dah Naik

Wednesday, March 25, 2009

Harga Gula-gula Pak Arab Syiria Dah Naik

Kalau dulu RM3.00 = 100g, sekarang RM4.00 = 100g.

Tak apalah, asalkan Pak Arab happy. Gula-gula ni, Trebor Sour Plum pun tak boleh lawan dan Cloud 9 pun kalah. Hahaha!

p/s: Maaflah kalau ada yang bosan cerita bab gula-gula. Saya dari kecil suka makan gula-gula. Kalau budak-budak kecil datang rumah mesti boleh jadi geng gula-gula. Hahaha!

4 comments:

Anonymous

tapi kalah dengan kek lapis sarawak..

Anonymous

Oh, Cik Sarawak rupenyer...

Anonymous

sory, bru mkn kek sarawak..terberak2 ko dibuatnya aku.. Mana nak cari? aku ske gula-gula..

Benrauf

best sgt ke? aku pun nak jugak.

Post a Comment

Nak komen boleh tolong jangan mencarut.
You may comment but please do it without vulgar words.

Blog Archive