Malaysia : Tong Taik UMNO: VIDEO : Ustaz Ismail Kamus Meninggal Dunia ?

Friday, August 28, 2009

VIDEO : Ustaz Ismail Kamus Meninggal Dunia ?

Datuk Dr. Ismail Salleh daa ...

Hanief: SMS memang membawa mudarat kadang-kadang. Skrin kecil mesej tergantung gamaknya. Menyusahkan betul.

Allahyarham ini ada di dalam video di bawah:-


Peruntukan Negeri Kelantan Daripada Kerajaan Pusat Disekat

6 comments:

DUKE OF HAZARD

sekaaali ismail lain daaa...ismail kamus meninggalkan tanah air pergi ke mekkah....bukan meninggalkan dunia...huhu

Apit

off topic sat niep.

Hanief, komen sket psai kartika tu?

Dalam Qanun jenayah syar’iyyah, seseorang yang telah sabit kesalahan minum arak atau sebarang minuman yang memabukkan, sama ada dia mabuk atai tidak, wajib dikenakan hukuman sebat tidak lebih dari 80 kali sebat dan tidak tidak kurang dari 40 kali sebat.

http://www.al-azim.com/masjid/infoislam/jinayat/arak.htm

ak rasa dia ni dipergunakan kut..dia mcm relex ja..dia nk publisiti or apa?cmna geng?ak sja nk taw apa org len pkiaq ja..

3viL X eIjI

salam

innnalillah utk ustaz ismail salleh.semoga rohnya dicucuri rahmat...

p/s: sms pun kadang2 takleh caya..

MSOM

*SMS itu meneyebabkan org hilang sedikit kepercayaan terhadap kita kerana sama2 menyebarkannya tanpa memastikan ia sahih atau tidak.

*Semoga Allah mencucurkan rahmat kepada Allahyarham Dr Ismail Salleh.

Anonymous

kepada apit.
pendapat aku tentang kes kartika...
memang memalukan..jelas menunjukkan yang selama ini negara kita tak pernah jalankan pon hukuman sebat..selama ni bayar duit jer lepas!!
setahu aku kartika tu yg nak hukuman sebat..

paling memalukan..
sharizat abdul jalil beria-ia suruh kartika buat rayuan..jgn disebat..
dia kata ia akan menunjukkan islam ni zalim..
dan tindakan sebat takkan dapat mencapai matlamat utk mendidik manusia dari minum arak...
astasghfirullah...jahilnya pemimpin kita!
kalau sebat tak dapat mendidik...
habis tindakan denda dah cukup bagus? selama ni dah mendidik ke?

aku rase bagus gak keluar isu kartika baru kita tahu betapa pincangnya sistem hukuman negara kita!!! peruntukan undang2 tak pernah digunakan.
kartika memang bersalah sebab minum arak..
dia patut dirotan 40 kali kalau ikut undang2 islam.
tapi aku juga hormati dia sebab berani mengaku dan minta hukuman sebat...mungkin dia insaf dan malu sbb kena tangkap..

wallahualam...

Anonymous

sebagai umat islam, jomlah kita sedekah al-fatihah kepada allahyarham..

Post a Comment

Nak komen boleh tolong jangan mencarut.
You may comment but please do it without vulgar words.

Blog Archive