Malaysia : Tong Taik UMNO: VIDEO: Bala Muncul Semula | Kes Altantuya

Monday, November 23, 2009

VIDEO: Bala Muncul Semula | Kes Altantuya


Ringkasan Kes Altantuya | Sehingga 06 JULAI 2008


Balasubramaniam Diugut Atau Dirasuah ?


The Bala Interview Part 1 of 3

6 comments:

budak kampar

"MARI C4KAN ROSMAH MANSOR"-KEBOOOOOOOOOOOOMMMMMM!!!

Anonymous

die cakap pun kelip2 mata, nampak sangat die tipu..

Anonymous

dia sakit mata la bodoo...

Anonymous

akhirnya segalanya terbongkar.. fikirlah rakyat melaysia.yg mana pemimpin yg mana petualang????

johabaha

Kita jgn jadi bahalol le, Bala dah dpt habuan dia muncul nak apa lagi.pas tu dia hilang lah.biarlah kes ni diselesaikan ikut bijak pandai.Sayangkan Negara,Sayangkan semua pemimpin. Berahati-hati wahai Bangsa ku pertualang sentiasa buat onak,ada saja isu tak rede.Ya Allah selamatkan Negara ku ini dari angkara mereka-mereka yg dengki akan kemajuan dan keamanan bumi yg ku cintai ini.

Anonymous

altantuya pon ditipu kononnyer dapat prcent dr kapal selam itu lalu dibom tebabokan oleh pihak tertentu........hehehehe setakat nih tiada siapa pon dlm bn yg kedepan berjumpe ngan syaribu setev memohon maaf atas kematian kejam dgn menggunakan c4 yg hanye buleh dikeluarkan oleh pihak kerajaan sahaja.

Post a Comment

Nak komen boleh tolong jangan mencarut.
You may comment but please do it without vulgar words.

Blog Archive