Malaysia : Tong Taik UMNO: REMOVE Allgameshome Suggest Search Google Chrome

Sunday, February 12, 2012

REMOVE Allgameshome Suggest Search Google Chrome

You can use HijackThis to remove some of the above and don't forget to uninstall and reinstall your Google Chrome.

p/s: Please remember your extensions in your Google Chrome too. In case you need them again.

8 comments:

Sathia Gonzalez Fernando

Ini Bodoh!!!!

I'm from London.

Ini Bodoh!!! I'm From London

Sathia Gonzalez Fernando

█████████

► Dah dah jangan nak memekak dekat blog Hanipah ni.Jom Ramei-Ramei ke blog aku yang hensem masam tu.Aku baru je update tak sampai 2 saat tadi.ChaiiTT..!!

► reentry7.blogspot.com ◄

Terima KaseeYY..!!!!

MT

hanief kau kat malaysia atau singapura sekarang???

Anonymous

woi reentry ,kau yg mekak kat blog NI.Blog kau tak laku la.heheheh .niep bile nak update.BZ ke?

█████████

► Bila masa pulak aku memekak kat sini BADOL!!.Aku menulis je kat blog Taik Hijau Hanipah ni.

► Kentot kau lah tak laku.Hari ni je berderet-deret orang beratur panjang nak baca blog aku yang hensem-hensem masam tu.

ChaiiTTT...!!!

Terima KaseeYY...!!

█████████

► Wakakaka...OsTaT Badrul a.k.a BAPOK SETAN kena tangkap Khalwat main KoTeY dalam hotel..Ini memang betul-betul BAPOK berkepala SETAN.!!!


ChaiiTT..!!!!

Terima Kaseeyy..!!!

► reentry7.blogspot.com/ [ dah update..Pheewiit]

man87

kalau da berduyun kenapa masih komen blogni lagi

Post a Comment

Nak komen boleh tolong jangan mencarut.
You may comment but please do it without vulgar words.